autochodura

PROFESIONÁLNÍ VÝMĚNA

            OLEJE V PŘEVODOVCE

Potřebuji výměnu oleje s výplachem? Fungováním agregátů se oleje opotřebUjí, dochází ke snížení jejich viskozity oxidací a znečištění mikročásticemi otěrem součástí, které postupně zanášejí filtr oleje.Včasná výměna filtru a olejové náplně v převodovce a servořízení vede ke správné funkci agregátů a přispívá ke značnému prodloužení životnosti, obzvláště při častém provozu na dálnici, sportovní jízdě, nebo časté jízdě s nákladem či přívěsem.Při výměně klasickým způsobem, bez výplachu dojde k výměně pouze cca. 60% olejové náplně. Interval výměny oleje je po 30.000 až 60.000 km

  • tree() was called without $idr, probably unspecified some tag

Mitshubishi

  • Colt, Lancer, Outlander, Pajero                                             8.390.-

 

Jak to u nás funguje????

 

  • Zavoláte nám na +420 774 730 703  kde se vám ozve servisní technik  Petr Kočiřík ,nebo nám napište mail servishavirov@seznam.cz  my vás budeme kontaktovat pro potvrzení termínu.
  • Dohodneme si termín, který vám nejvíce vyhovuje.  
  • Přijedete v dohodnutý čas do našeho autoservisu,máte možnost si během tohoto servisního ůkonu vzít náhradní vozidlo zdarma
  • Přebereme od vás vozidlo a provedeme zkušební jízdu.
  • Máte přibližně 3-4 hodiny čas než proběhne výměna oleje.
  • Po  provedení servisu převodovky ,proběhne opět zkušební jízda.po této jízdě ještě kontola zda nejsou na převodovce nějaké uniky kapalin.
  • O výměně převodového oleje vám samozřejmě vystavíme doklad a poučíme jak se o automatickou převodovku starat
  • Můžete spokojeně jezdit dalších 50 000 kilometrů.

 

Co všechno obsahuje a jak probíhá výměna oleje???

  • Nejprve provedeme diagnostiku převodovky s výčtem chyb, příp. závad

  • Mechanik  (specialista) provede zkušební jízdu

  • Následuje vypuštění oleje výměna oleje s proplachem speciálním zařízením výměna filtru (příp. olejové vany, pokud je filtr její nedílnou součástí) a dolití oleje.

  • Při tomto procesu se na výstupu k chladiči oleje převodovky připojí speciální přístroj, který za současného chodu motoru přetlakem naplní a zároveň propláchne celý systém (převodovka, měnič, mechatronik, olejové vedení, výměník)

  • Pro tento postup je spotřeba oleje zhruba o 2 l vyšší než je kompletní náplň soustavy, avšak dojde k výměně až cca. 98% olejové náplně.

  • Vždy, při každé výměně oleje, provádíme důkladné vyčištění automatické převodovky ve dvou fázích a doplňujeme ji předepsaným novým olejem.

  • Provádíme účinný proplach strojem a tím zajišťujeme úplné odstranění všech nečistot i s výměnou zůstatkové opotřebované náplně.

  • Vanu a magnety, které zachycují kovové části, důkladně manuálně vyčistíme. V případě nutnosti, hydrorozvaděč vyjmeme, manuálně vyčistíme a překontrolujeme.

  •  V případě nutnosti požíváme přísady pro kvalitnější vyčištění a aditiva do nové náplně.

  • Při výměně oleje v automatické převodovce používáme pouze špičkové certifikované oleje (liqui moly, Total, , Elf), pro jednotlivé převodovky.

  • Filtry jsou dodávány od kvalitních výrobců pro konkrétní druh automobilu.